shishi-msp

Alla inlägg under mars 2013

Av Shishi Paj - 24 mars 2013 20:37

Hej!:D Nu har jag inte skrivit på lääääääääänge pga att datan är paj igen, mammas data har inge bra internet. Det vare dåliga! Men det bästa är att jag har en ny header! :D YEEEEEY, Sen så blire en ny fråga YEEEEEEEEEEEY! Men iaf, jag skulle vilja veta hur många läsare jag har så var snäll och kommentera lite oftare så jag vet :)  SMIIILE 8D Men iaf VIP i 1 vecka YEHOOOW! :3 MvH//Shirinp<3                Här har ni headern.

Av Shishi Paj - 3 mars 2013 13:17

Hejsaaan! Nu ville jag berätta om mig! (:

Namn: Shirin Pajunen men kalla mig shishi!

Ålder: Haha lite pinnigt men sanningen är att jag är 11 snart ! :D men såklart är jag den mognaste i klassen!

Favoritfärg: Brun,vit och orange :3

Favoritmat: Har absolut ingen favorit XD

Det var ytte pytte lite om mig! :) Om ni vil veta mer så vill jag ha mer besökare innan, efter varje besökare gör jag en längre version om mitt sanna jag! :D PS: Se mina nyaste msp videööös! lägger upp dem snart! MvH // Shishi


Av Shishi Paj - 3 mars 2013 13:14

  Nu är shishi tillbaka med en ännu högre level! :D Yaaaaay

Hjälp till level 11? ^^ HAHAHA! Men iaf så ska jag blogga mera nu eftersom jah fick en andra chans!! WIIIII JIPPI!

Presentation


Hej! jag har spelat msp väldigt länge och tänkte visa lite mer om hur jag spelar o annat! Så jag skaffade den här bloggen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det mest roligaste, med min blogg?
 Outfits och veckans moviestar
 Bilder
 Allt!!
 Inget! -.-
 Att läsa det du gör om dagarna.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I love Moviestarplanet♥


Ovido - Quiz & Flashcards