shishi-msp

Alla inlägg under december 2012

Av Shishi Paj - 31 december 2012 16:38

Hej Hej! nu är jag riktigt förbannad och arg!! Jo det är så här : Jag hade skrivt i min pratbubbla så här "Hjälp mig till lvl 10♥ shishi-msp.bloggplatsen.se och när jag skulle ta bort det gick det inte! Och någon har anmält mig för det ! SÅ TACK SÅ J***A MKT! Så kmr det upp "Du är Avstäng i 3 dagar och 0 Timmar ! För du har skrivit (ni vet vad) och att jag delat ut massa personliga saker mitt namn,adresser och mer... Som jag vilket inte har! -.- Men seriöst? Hur kul kan det vara och så skicka jag ett mail till msp. Och sen du kan få svar senare för det är jullov!! x-o JAG DAMPAR SNART!!! GAHHH GAH!   CP CP CP CP CP CP!!!

Av Shishi Paj - 30 december 2012 18:35

Hej Hej, Nu har det nästan gått 1 vecka sen jag bloggade :O Inte bra alltså!! Men som sagt det har ju vart jul! God Jul i efterskott! ;D Hahah! Och så är ju jag vip i en vecka. Så på nyårsafton (imorgon) så tar det slut ;( Men nu när jag är vip så såg jag det här! :)      Vilken är snyggast? :)

Av Shishi Paj - 27 december 2012 23:29

  Har ju inte ens blockat någon! -.- vilken NOOB asså!

Av Shishi Paj - 25 december 2012 00:54

Hej Hej! det var ju ett tag sen jag bloggade ... Men har nu blivit VIP och tänkte visa min nya stil!  PS: Vad tycker ni om den nya headern? (: Jag blev iaf jätte nöjd!

Av Shishi Paj - 21 december 2012 18:45

Har bråkat med Snäckann ... :( Jobbigt .. Men vill helst inte prata om det men nu vet ni iaf! ...

Av Shishi Paj - 19 december 2012 15:05

Chaa chaa bloggen ! Vad är det som sker? :D aja jag har nu skaffat en ny header :D Det är ju tråkigt att ha samma hela tiden .... Så jag tog lite mer roligt! :D såå aaa!... Skulle vilja ha lite mer bloggbesökare! Så skulle ni kunna visa den hära bloggen för vänner och dela ut på internet :D kanske som på Facebook, Twitter , Hotmail, Msp forum , och massa mer ställen! Skulle vara mkt för mig! Men aja vad tycks om headern?   :D ?

Av Shishi Paj - 18 december 2012 15:13

Hej hej! Jag har jobbat jätte hårt med matten har 10 sidor kvar. För på torsdag måste man vara klar!!!! Har tyvärr inte hunnit blogga men... Jag har en fråga!   Är det så populärt att ha blondt hår just nu? :D skulle kolla min profil sen så såg jag det här xD :D kommentera vad du tycker är finast på msphårens hårfärg :D Själv tycker jag lite olika på vad det passar till kläderna :)

Av Shishi Paj - 10 december 2012 15:57

Hej hej, tänkte prova något nytt på msp, En ny stil ! :) Så jag börjar nog med det hära sen får vi se vad ni tycker om min nya stil då! (:  

Presentation


Hej! jag har spelat msp väldigt länge och tänkte visa lite mer om hur jag spelar o annat! Så jag skaffade den här bloggen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det mest roligaste, med min blogg?
 Outfits och veckans moviestar
 Bilder
 Allt!!
 Inget! -.-
 Att läsa det du gör om dagarna.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I love Moviestarplanet♥


Ovido - Quiz & Flashcards