shishi-msp

Alla inlägg under januari 2013

Av Shishi Paj - 27 januari 2013 21:48

Hej, jag har dåliga nyheter. Min gubbe är raderad. Det var egentligen inte mitt fel. men tyvärr. Dem påstår att jag har frågat om någons lösenord. Vilket som jag inte har. Tyvärr men nya gubben heter Hannah Cool33 snälla hjälp hon i lvl!

Av Shishi Paj - 18 januari 2013 14:52

Tjenaree! ;D Har nu ytte pytte lite kvar till lvl 10! ♥ lite hjälp kanske? Men iaf! Jag har inte bloggat på länge. Det beror på att mitt/mammas tagent bord är helt paj! Så jag vet inte hur man tar kort med det nya!... :\ Men jag tänkte bara berätta det så ni inte ska behöva vara oroliga! :D Men iaf! Snart fyller jag år! den 6e april x) några mån kvar men iaf! Hejdå Mina Kära Bästa Läsare! ;) Kramiiis / shirinp<3

Av Shishi Paj - 5 januari 2013 17:33

Hej! Jag har funderat det där med bloggen.. Jag kanske inte direkt bloggar varje dag.. Men det beror på att jag inte har några besökare ;c Man får ju inte lägga ut sin blogg på msp! Så några av er har redan kollat på min blogg ! Men skulle ni kunna meddela den här bloggen till vänner? :D Isf så skulle jag vara väldigt tacksam! Men jag vet inte ibland vad jag ska skriva? Hömm.. Men aja! :) Det var nog det jag ville säga! :D

Presentation


Hej! jag har spelat msp väldigt länge och tänkte visa lite mer om hur jag spelar o annat! Så jag skaffade den här bloggen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det mest roligaste, med min blogg?
 Outfits och veckans moviestar
 Bilder
 Allt!!
 Inget! -.-
 Att läsa det du gör om dagarna.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I love Moviestarplanet♥


Ovido - Quiz & Flashcards